Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.


    My Image
    My Image
    My Image
    My Image



    Sprzęgło hydrokinetyczne o regulowanym napełnieniu KPTB

    Sprzęgło hydrokinetyczne o regulowanym napełnieniu  KPTB
    Sprzęgło hydrokinetyczne o regulowanym napełnieniu  KPTB


    Symulacja pracy sprzęgła KPTB

    My Image

    Sprzęgła serii KPT są sprzęgłami hydrokinetycznymi o zmiennym, regulowanym napełnieniu zaprojektowane do stosowania jako napęd rozruchowy lub napęd bezstopniowy.

    Sprzęgła KPT posiadają napędzaną zewnętrznie pompę zasilającą w olej oraz zdalnie, elektrycznie sterowany zawór załączająco -wyłączający.

    Załączenie zaworu powoduje zasilanie układu sprzęgła hydrokinetycznego, jego wyłączenie powoduje natychmiastowy wypływ oleju przez otwory znajdujące się na obwodzie sprzęgła.

    Wymuszone smarowanie łożyska zapewnione jest w sposób ciągły. Przepływ pompy olejowej można regulować za pomocą dowolnego urządzenia o zmiennej prędkości, co pozwala by sprzęgło KPT było napędem bezstopniowym.

    Zakres KPT jest odpowiedni dla mocy do 1700 kW w zastosowaniach w charakterze napędu rozruchowego oraz do 500kW jako napędu bezstopniowego.

    Wyjściowy i wejściowy wał prosty można łączyć z silnikiem elektrycznym i maszyną napędzaną za pomocą sprzęgła elastycznego i podatnego.

    Standardowe akcesoria: silnikowa pompa olejowa, filtr oleju z miernikiem ciśnienia i temperatury , elektryczny zawór załączając o-wyłączający, wyłącznik ciśnieniowy i wyłącznik temperatury oleju, wskaźnik poziomu oleju, skrzynka przewodów połączeniowych.

    Wyposażenie opcjonalne: wodny lub powietrzny wymiennik ciepła, zawory do szybkiej redukcji ciśnienia, wyjściowe koło pasowe, sprzęgło elastyczne

    Sprzęgła hydrokinetyczne o zmiennym napełnieniu umożliwiają odłączenie silnika od obciążenia, zapewniając jednocześnie następujące korzyści:

    - rozruch silnika przy zerowym obciążeniu,

    - możliwość płynnego rozruchu silnika nawet poniżej nominalnej wartości prądu silnika

    - zabezpieczenie przed wstrząsem i przeciążeniem

    - tłumienie drgań skrętnych

    - wysoka obciążalność promieniowa (KPTE)

    - brak poślizgu paska

    - sterowanie zdalne za pomocą zaworu elektrycznego

    - pozycjonowanie obciążenia

    - tania i łatwa obsługa dzięki zewnętrznemu montażowi głównych akcesoriów takich jak filtr oleju, pompa zasilająca, zawór sterujący

    - dłuższa żywotność dzięki brakowi zużywających się okładzin ciernych

    - dokładna praca przy zmiennej prędkości



    ZASTOSOWANIA

    napęd rozruchowy:

    - młyny, kruszarki, rębarki, rozdrabniacze

    - przenośniki taśmowe

    - pompy tłokowe i odśrodkowe, sprężarki

    - napędy statków

    - generatory

    - wirówki, wentylatory i dmuchawy

    - mieszarki

    napędy bezstopniowe:

    - pompy odśrodkowe i sprężarki

    - wentylatory i dmuchawy

    Sprzęgło hydrokinetyczne o regulowanym napełnieniu  KPTB
    Sprzęgło hydrokinetyczne o regulowanym napełnieniu  KPTB