Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.





    Układ przeniesienia napędu typu POWERSHIFT RANGERMATIC/RAVERMATIC

    Układ przeniesienia napędu typu POWERSHIFT RANGERMATIC/RAVERMATIC


    RANGERMATIC jest dwubiegowym, dwukierunkowym, przystawkowym układem przeniesienia napędu typu powershift (z możliwością przełączania pod obciążeniem) opracowanym specjalnie do zastosowań przemysłowych wymagających możliwości szybkiej i płynnej zmiany kierunku na przeciwny oraz zmiany prędkości.

    RAVERMATIC jest jednobiegowym, dwukierunkowym, przystawkowym układem przeniesienia napędu typu powershift (z możliwością przełączania pod obciążeniem). Przenoszona moc maksymalna do 70kW.

    Układ przeniesienia napędu typu POWERSHIFT RANGERMATIC/RAVERMATIC

    Składa się on zasadniczo z zespołu podwójnego koła zębatego, uruchamianego przez niezależne sprzęgła hydrauliczne i połączonego z kołem zamachowym silnika za pośrednictwem jednostopniowego hydrodynamicznego przemiennika momentu obrotowego.

    RANGERMATIC może być wyposażony w przemiennik momentu obrotowego w jednym z dwóch rozmiarów, o różnym układzie łopatek i wydajności, który można łatwo dopasować do najpopularniejszych silników o mocy do 55kW (75 KM).

    Zastosowanie przemiennika momentu obrotowego pozwala na wyeliminowanie wszelkich połączeń mechanicznych z silnikiem i płynne przenoszenie mocy.