Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.


    My Image
    My Image
    My Image
    My Image



    MPD Napęd wielopompowy

    MPD Napęd wielopompowy


    Napęd wielopompowy MPD jest nowoczesnym modułem przewidzianym do instalacji pomiędzy silnikiem a układem przeniesienia napędu w celu napędzania większej liczby pomp hydraulicznych (do 8 szt), odbierając moc bezpośrednio z koła zamachowego silnika.

    Składa się on zasadniczo z zespołu podwójnego koła zębatego, uruchamianego przez niezależne sprzęgła hydrauliczne i połączonego z kołem zamachowym silnika za pośrednictwem jednostopniowego hydrodynamicznego przemiennika momentu obrotowego.

    MPD montuje się bezpośrednio na korpusie silnika SAE i kole zamachowym. MPD posiada wbudowane sprzęgło podatne do tłumienia drgań skrętnych i wyrównywania ewentualnych niedopasowań.

    Po stronie wyjściowej może znajdować się sztuczne koło zamachowe i korpus SAE, które można podłączać do wszelkiego rodzaju okrętowych układów przenoszenia napędu lub przystawek odbioru mocy a w szczególności Transfluid HFO/HFU (przystawka odbioru mocy uruchamiana olejem), KPTO (sprzęgło hydrauliczne) oraz PFPTO (przystawka odbioru mocy ze sprzęgłem kauczukowym RBD).

    Urządzenie to jest niezależne i posiada własny układ smarowania. Moc silnika spalinowego po stronie wejścia do 1300 kW.

    My Image